keskiviikko 15. huhtikuuta 2015

Kirja-arvonta, vielä ehtii mukaan :)

Tänään olisi kirja-arvonnan viimeinen päivä, mutta koska yllättäen kevätloma matkoineen osui tälle päivälle, jatkan muutamalla päivällä osallistumisaikaa. Suoritan arvonnan lauantaina 18.4.15
Voit osallistua, vaikka kaikkien kirjojen arvontaan, mutta jos haluat tietyn kirjan arvontaan, ilmoita minulle minkä :)

1. Liisa Rinne: Odotus (2015)
2. Paul Auster: Talvipäiväkirja (keltainen kirjasto 2012)
3. Kristina Ohlsson: Varjelijat (dekkari 2013)
4. Selja Ahava: Taivaalta tippuvat asiat (2015)
5. Jari Nissinen: Paha mieli (2015)
6. Linda Ohlsson: Kun mustarastas laulaa

Iloisia kevätpäiviä

t. Mai :) 


6 kommenttia:

  1. Voisin osallistua arvontaasi. Minua kiehtoo tuo Linda Ohlssonin Mustarastas laulaa; toinen vaihtoehto on Paul Austerin Talvipäiväkirja.

    Hyvää viikonloppua sinulle, Mai! ♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laitan sinut molempien kirjojen arvontoihin.
      Hyvää viikonloppua sinulle :)

      Poista
  2. Parhaimmat onnittelut kolmesta vuodesta sinulle ja blogillesi!
    Olen ollut sen uskollinen lukija;))

    ♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Aili blogiystävyydestäsi näiden kolmen vuoden aikana. Kiitos onnitteluistasi :)

      Poista
  3. Osallistun Mustarastaan arvontaan. Olen sen lukenut mutta tykkäsin kovasti niin voisin sen lukea uudelleenkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen samaa mieltä kanssasi, Henna, Linda Ohlssonin kirjan voisi lukea uudestaankin :)
      Olet mukana kirjan arvonnassa :)

      Poista